PATERPAN – KISAH CINTAKU



[*] 

C             G          Am 
Di malam yang sesunyi ini 
Em         F         C         G 
Aku sendiri tiada yang menemani 
F                Em 
Akhirnya kini kusedari 
Am            F            G 
Dia telah pergi tinggalkan diriku 

C          G            Am 
Adakah semua `kan terulang 
Em         F       C          G 
Kisah cintaku yang seperti dulu 

F         G            Am           Em              F 
Hanya dirimu yang kucinta dan kukenang di dalam hatiku 
               
C                F                   G 
Takkan pernah hilang bayangan dirimu untuk selamanya 


Reff : 

        
C     G        Am     Em 
Mengapa terjadi kepada diri mu 
        
F           C          G 
Aku tak percaya kau telah tiada 
         
C     G            Am   Em 
Haruskah kupergi tinggalkan dunia 
       
F           G            C 
Agar aku dapat berjumpa dengan mu 


Backto : *, Reff 

(Music) 

        
C     G        Am     Em 
Mengapa terjadi kepada diri mu 
        
F           C          G 
Aku tak percaya kau telah tiada 
        
C     G        Am     Em 
Mengapa terjadi kepada diri mu 
        
F           C          G 
Aku tak percaya kau telah tiada 
         
C     G            Am   Em 
Haruskah kupergi tinggalkan dunia 
       
F           G            C 
Agar aku dapat berjumpa dengan mu



SOURCE : chordfrenzy.com

0 komentar:

Posting Komentar

jika ada yang kurang jelas langsung ajha tanya ke mimin ya.,.,., :) my fb tama ashter soko-tuban

Primbon "mengetahui watak dan karakter seseorang"

PRIMBON™ - Gerbang Dunia Mistik & Alam Gaib

Primbon Jodoh

Numerologi Rahasia Cinta

Nomor Bagua Shuzi

Arsip Blog